Pyetjet më të shpeshta

KENI NEVOJË PËR NDIHMË?

NA KONTAKTONI NË +35544511222 OSE NË [email protected].

Proçesi i porositjes është shumë i thjeshtë. Zgjedhja kryhet në faqen e internetit në disa hapa. Ju zgjidhni produktin e dëshiruar, klikoni mbi masën që dëshironi dhe e shtoni në shportë. Pas kësaj, ju klikoni në shportën në krye të faqes dhe ndiqni udhëzimet në faqe. Plotësoni të gjitha hapësirat e nevojshme dhe në fund klikoni butonin KONFIRMOJ POROSINË. Udhëzimi për krijimin e porosisë mund të gjendet në faqen tonë të internetit këtu.

Nuk ka një vlerë minimale për porosinë.

Ju mund të përdorni kuponin nëse jeni regjistruar dhe keni hyrë në faqen tonë. Në shportën tuaj, në listën e artikujve të porositur, mund të gjeni fushën për të plotësuar kuponin. Më shumë rreth proçesit të blerjes i gjeni këtu.

Dorëzimi i porosive është i mundur vetëm në territorin e Shqipërisë. Në këtë moment nuk është e mundur të dërgohen mallra jashtë territorit të Shqipërisë.

Produkti i porositur, mund të ndryshohet (zëvendësohet) nëpër të gjitha dyqanet e shitjes me pakicë të Sport Vision, ose nëpërmjet kompanisë së shpërndarjes ku koston e transportit për zëvendësimin e mallit e paguan blerësi. Më shume rreth zëvendësimit të produktit mund të gjendet këtu, dhe mënyra e ankesës për produktin mund të gjendet këtu.

Pagesa mund të bëhet cash nëpërmjet korrierit ose me bankë.

Mos u shqetësoni! Praktika e zakonshme është se në rast se korieri nuk ju gjen në adresën që keni lënë, ata ju kontaktojnë në numrin tuaj të telefonit që keni lënë kur keni bërë porosinë dhe bini dakort për një afat të ri dorëzimi. Nëse ata nuk ju gjejnë përsëri në adresën përkatëse, dërgesa kthehet tek ne.

Dorëzimi i porosive kryhet nga e hëna në të shtunë.

Ne nuk e ofrojmë këtë mundësi. Ju keni mundësi për të shkëmbyer artikullin dhe mund të shihni më shumë rreth saj këtu.

Mund të zëvendësoni artikullin që keni porositur për çdo artikull tjetër me kategori të njëjtë ose më të lartë duke ju referuar çmimeve. Më shumë rreth mënyrës së zëvendësimit mund ta gjeni këtu.

Ju mund të ankoheni për produktin e porositur tek zyra jonë e ankesave në numrin nr: 0697082544 ose na dërgoni e-mail me të dhënat tuaja personale (emri, mbiemri, numri i telefonit)  në [email protected] dhe përshkruani problemin tuaj. Më tepër informacion rreth mënyrës së ankimimit mund ta gjeni këtu.

Artikujt e porositura mund të zëvendësohen. Për më tepër klikoni këtu.

Në ditën e dorëzimit, korieri i kompanisë të transportit do t'ju kontaktojë me anë të numrit të telefonit për të rënë dakord për momentin e dorëzimit. Dorëzimi është i mundur vetëm gjatë ditëve të punës.

Produktet e porositura dërgohen nga vende të ndryshme. Ju mund të keni më shumë se një pako nga e njëjta porosi. Ju mund të prisni artikujt e porositur në ditët në vijim.

Nëse artikujt e porositur nuk janë në dispozicion, shitësit tanë do t'ju informojnë për këtë me telefon ose me e-mail para se të dërgojnë produktet.

Po mund të bëni pagesën edhe nëpërmjet bankës duke përdorur kartën e kreditit/debitit Visa dhe Mastercard.

Na kontaktoni me anë të telefonit në nr +35544511222 dhe ne do të krijojmë një porosi në emrin tuaj.

Është e nevojshme të klikoni në linkun Identifikohu në këndin e djathtë në krye të faqes dhe më pas në link-un “Keni harruar fjalëkalimin ?”. Pas kësaj është e nevojshme të vendosni adresën e e-mailit ku do të merrni link-un për rivendosjen e fjalëkalimit.

Orari i punës për kujdesin e klientëve është nga e Hëna në të Dielë prej orës 08.30 deri në orën 21:00.

Mund ta anulloni porosinë në 30 minuta pas krijimit të saj. Thjesht klikoni butonin e anullimit në postën tuaj të konfirmimit. Nëse keni kaluar më shumë se 30 minuta ju mund ta anulloni duke telefonuar në numrin +35544511222 ose shkruani në [email protected].